MIHAI FLORIN ALEXANDRESCU

  • Prezentare Generala
  • Portofoliu
  • Profil
  • Contact

Portofoliu Mihai Florin Alexandrescu

Titulatura:
3D Artist, Level Designer
Prezentare Generala:

Sunt modelator 3D pasionat, cu atenție la detalii și abilitatea de a învăța repede, specializat în realtime (low-poly) level design și vizualizări arhitecturale 

Am cunoștințe avansate de 3D Studio Max, Photoshop, Unreal Development kit și motoare de render ca Mental Ray și V-ray. Alte softuri pe care le-aș mai putea folosi sunt Illustrator, Mudbox, Sculptris, xNormal, IvyGenerator, Arbaro și alte pluginuri pentru 3D Studio Max. 

Cunoașterea programelor de editare 2D ajută la crearea și îmbunătățirea texturilor și la a adăuga o doză de realism în renderuri. Programele de 3D sculpting măresc nivelul de detaliu al modelelor 3D cu ajutorul normal maps.

Primul meu contact cu grafica 3D l-am avut în editorul de niveluri al celebrului Unreal Tournament (1999), întrucât doream să-mi editez propriile hărți. Observând că nivelurile mele sufereau din cauza lipsei de detaliu, comparativ cu cele ale altor designeri, mi-am îndreptat atenția către 3D Studio Max, pentru a-mi crea propriile mele obiecte. Ulterior importam obiectele în nivel, făcându-l să arate mai bine. Am fost vrăjit de complexitatea acestui program și am decis să îl învăț în detaliu, modelând, texturând și iluminând obiecte din ce în ce mai complexe. Din necesitatea de a edita texturi, am început în mod natural să învăț și programe de editare grafică 2D.

 

 

Curriculum Vitae:

Nume: Mihai Florin ALEXANDRESCU

Naționalitate: română

Data nașterii: 22.06.1992

Mobil: +40 735 718 818

E-mail: mihai.florin.alexandrescu@gmail.com

Adresă: București, România

Site: http://polystarter.ro

 

Abilități:

3D Studio Max 

Mental Ray / V-Ray

Photoshop / Gimp

Sculptris

Mudbox (începător)

Unreal Development Kit

Illustrator (începător)

 

Cursuri/Traininguri:

Workshopuri Electronic Arts despre Game Design (ținute în Universitatea București)


Proiecte:

Vizualizare Arhitecturală pentru ARTTEK C.B.

Diverse randări pentru un mod de Fallout 2 numit „Mutants Rising”

 

Limbi străine:

engleza (avansat)

 

 

Studii:

(2011-2014) - Facultatea de Matematică și Informatică din Universitatea București, secția „Matematici Aplicate”

(2007-2011) - Colegiul Național Mihai Viteazul, profil real

Premii:
Mihai Florin Alexandrescu nu a completat premiile.

SETURI

Seturi de lucrari:

Toate seturile de lucrari

PROFIL
Nume:
Mihai Florin Alexandrescu
Titulatura:
3D Artist, Level Designer
Localitate:
Bucuresti
Specializare:
Animatie
Arhitectura
Modelare 3D
Experienta:
Mai mult de 5 ani
Prezentare Generala:
Sunt modelator 3D pasionat, cu atenție la detalii și abilitatea de a învăța repede, specializat în realtime (low-poly)...
mai mult
Website:
polystarter.ro
Status:
Sunt in cautarea unui loc de munca

PORTOFOLII FAVORITE

Mihai Florin Alexandrescu nu are portofolii favorite.

CELE MAI APRECIATE PORTOFOLII

Portofoliile cele mai populare:

Portofolii:
Cele mai apreciate Cele mai populare / vizualizate Cele mai comentate